כדי להשיג את המוצר הטוב ביותר ובמחיר הטוב ביותר, כל הדרוש בעבור החפץ בכך, הינו מבט פיקחי אגב הגלישה באינטרנט. כדי למצוא את המקום הטוב ביותר לקנות את המוצר המבוקש, לא די בהבטה בתוצאות הרגילות של גוגל ובחנויות הרגילות.
כיום ישנם מיכרזים שלא רק שאינם "ישנים" אלא שאף הפוך מכך לחלוטין. הם כה עירניים עד שהמחירים בהם לוהטים.
מחירים נמוכים נפוצים במקומות רבים מספור באינטרנט, שהרי גם לשם כך הוא הוקם - למטרת השוואת מחירים. אולם אף פעם לא די יהיה בה כדי להשיג את המוצר הטוב ביותר.
כצרכנים עליכם לדעת כי ישנם מיכרזים אשר בהם המוצרים מוצעים במחירים כה נמוכים עד כדי כך שיש צורך להשתמש במילות עוצמה והמחשה כגון אש. מילה זו מייצגת את הלהט של מציעי ההצעות להגישן הן בנקודות הזמנים השונות ברחבי היום והן באופן ההגשה הנלהב.
יתרונו של מכרז שהינו לוהט הינו גלוי מן הבחינות הבאות:
ראשית, המחירים טובים מאד
שנית, כל הזמן מצטרפים מוצרים חדשים ומקוריים - כך שהמכרז אינו עומד במקומו ואינו קופא על שמריו. 8 שלישית, קצב ההתחרות על מחיר המוצר הינו מוגבר ולקוחות שונים מגישים הצעות מחיר המלהיטות את התחרות.
כאשר קצב הקונים הינו גבוה הרי שבעלי המיכרז מסוגלים להסתמך על כך ולהזמין עוד ועוד מוצרים. הם יודעים שקצב ההזמנות יאזן את ההזמנות מאת הספקים.נוסף על כך, כאשר הספקים רואים כי יש ביקוש במכרז הספציפי למוצריהם על ידי הגולשים, הרי שהם נותנים אמון מוגבר כי המיכרז הינו מקום טוב לנתינת יחס מועדף לקניית המוצר ואזי איכות המוצרים נשמרת. מתוקף להט ביצועי זה הרי שנשמרת גם רמתם הגבוהה של המוצרים, גם מחיריהם האטרקטיביים ובכך כל הצדדים יוצאים מרוצים.
לכן, בבואנו למצוא מיכרז אשר יתאים לנו נצטרך וודאי גם לחפש את אלמנטי הלהט הממחישים בקירוב הגיוני עד כמה המכרז הינו פעיל ועשיר במוצרים, בהצעות ובפעילות שוטפת - כל הדברים הללו הם אלו אשר יוצרים מיכרז טוב אשר פועל לטובת כל הצדדים נאמנה ואשר יוצר מוקד ביקוש.
לכן, ככל שנהיה עירניים יותר ופעילים יותר בחיפושינו אחר מיכרז עירני, חי ודינמי, הרי שמן הסתם דווקא בו, מכל הסיבות הנזכרות לעיל, נמצא את התשובות הטובות ביותר בדמות מחירים משופרים, אספקת מוצרים תדירה ואף הנאת השתתפות במכרז.